Wednesday, August 12, 2009

Tak Kenal Buah Naga?

Masih ada orang yang tak kenal buah naga ni...macam mana tau?sebab pengalaman sendiri mase menjual...ada org tanye "buah ape ni?" soalan lain plak.. "dah masak ke buah ni?"..

So...bile kitorg dengar jer soalan camtu..agak terkejut jugak la...rupe2nye masih ada org yang tak kenal dan tak tau pasal buah ni..dan menjadi tugas kitorg ler sbg graduan usahawantani buah naga nak bagi tau kat org ramai tentang buah ni..

Info tentang buah naga leh baca kat sini :
http://dragoneyesenterprise.blogspot.com/2009/04/dragon-fruit-farm.html

Rupa buah ni hijau waktu belum masak.....macam ni :

No comments: